úterý 7. července 2015

.....JEN TAK



.....konečně jsem dodělala polštářek, který jsem měla už od jara rozdělaný....poprvé jsem kombinovala látku s háčkováním.
Na povlak jsem použila lněnou šedou látku a ze 100% bavlny uháčkovala ozdobný střed.

.... polštářek je můj dárek pro jednu virtuální kamarádku.....anděla, kterého jsem poznala prostřednictvím MMB........snad se bude líbit.












...na chalupě nám kvete stolistá růže........její vůně je nádherná

.....MĚJTE SE KRÁSNĚ A UŽÍVEJTE V POHODĚ LÉTA

JANA

16 komentářů:

  1. Janinko...je překrásný.
    Užívej léta, pa Martina ☼

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko,
    ten je suprovní. Jsi šikulka.
    A ta růže achhhh.

    Pěkné prázdniny Denisa ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, polstarek je nadherny. Moc se ti povedl. Urcite se bude moc libit...krasne dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani polštářek je překrásný.Krásné léto přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Vankus je krasny...a stale castejsie citam o stolistej ruzi....je nadherna...

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, je překrásný. Krásné léto A.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani,nádherná romantická práce:-)A ta růže voní až k nám:-)Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  8. Jani,nádherná romantická práce:-)A ta růže voní až k nám:-)Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  9. Jani,nádherná romantická práce:-)A ta růže voní až k nám:-)Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, polštářek je nádherný, je to moc krásný vzor. A knoflíček... krásný :) Radost bude převeliká :) J.

    OdpovědětVymazat
  11. Janičko, já myslím, že bude obdarovaná kamarádky z tvého polštářku nadšená. Je krásný, romantický.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný Jano, je to výborný nápad zkombinovat čtverec s kruhem. Měj se pěkně Ivana

    OdpovědětVymazat
  13. Krasny vankus, kamaratka sa urcite potesi.

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, mě se tedy líbí moc! krásná práce a ten knoflíček...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Jani ten vankúš je úžasný :) nemohla by som poprosiť o háčkovaný návod? Ďakaujem

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...