pondělí 30. března 2015

Plstěný sedák

Pohodové odpoledne, milé dámy.

Matně si vzpomínám, že kdysi dávno jsem nechtěně vyprala vlněný svetr v pračce......určitě si dovedete představit co jsem potom z pračky vytáhla.... 

Tentokrát to bylo úmyslné........ze 100% vlny ESKIMO 


jsem uháčkovala sedák na židli.
Jeho rozměry byly 60 x 60 cm a po vyprání na 40 stupnů se zmenšil na 45 x 45 cm a krásně zplstnatěl......









...před vypráním

...po vyprání









Moc vás všechny zdravím a přeji hezké dny.
Jana

18 komentářů:

  1. Krásný nápad:-))))líbí se mi barevnost sedáku.
    Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Barevnost je skvělá,mám tuhle kombinaci barev ráda...Pa,Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ten je dokonalý. Připomněla jsi mi, co se stalo mně, určitě si to nenechám pro sebe a někdy o tom napíšu příspěvek:o)..prostě vím, co to znamená vyprat vlněné svetry:o)..teď se usmívám, kdysi mi do smíchu nebylo. Měj se moc hezky! Inka
    PS: Pozdravuj manžela - já škytám:o)..třeba mu to udělá radost!:o))

    OdpovědětVymazat
  4. Prima nápad, kdysi jsem dceři takhle vylepšila svetr, ale nadšení z toho nebylo. Toto je jiný případ a tleskám :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, moc se mi líbí i před :o) Precizní práce a krásně vybrané barvy.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, sedák je parádní. Bylo těžké odhadnout, jak velký bude po vyprání? Jana

    OdpovědětVymazat
  7. No tak to se mě móc líbí.Hezké barvy.Výsledek je supr.To by mě nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  8. Jano, supr nápad. Na to bych nepřišla 😀

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se moc líbí kombinace barev i když by se mi do interiéru nehodila, ale lahodí mi oku :o) jak před tak i po vyprání. Ála

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se moc líbí kombinace barev, i když do mého interiéru by nešla, lahodí mému oku :o) jak před tak i po vyprání. Ála

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Jani,
    tak to je skvělý nápad. Sedák vypadá úžasně. Krásné jemné barvy.
    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Bardzo ładne kolory :) świetny pomysł :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Jani je to absolútne dokonalé prírodné farby, to plstenie sa mi veľmi páči je to také nopkové ,no krása ,určite ukladám tvoj nápad a na terasu na nové taburetky si niečo také uháčkujem pekný deň e.

    OdpovědětVymazat
  14. Jani je to absolútne dokonalé prírodné farby, to plstenie sa mi veľmi páči je to také nopkové ,no krása ,určite ukladám tvoj nápad a na terasu na nové taburetky si niečo také uháčkujem pekný deň e.

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, sedák se ti moc povedl :-)
    Jsi šikovná, že umíš využít i zdánlivě už nepoužitelné věci !
    Krásné dny !

    OdpovědětVymazat
  16. Jani,
    nádhera přesně má oblíbená kombinace barev, zrovna dnes mi došel balíček a v něm Eskimo.
    ☺ už vím co budu dělat .. prosím jaká je spotřeba a jakou velikost háčku.

    měj se pěkně Denisa

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...