středa 9. ledna 2013

Na vaše přání...

...přináším můj návod na háčkované modřínové šištičky



Jsou to vlastně háčkované spirálky.
Já jsem použila dvojitou přízi Katka a háčky dvou velikostí - č. 3 a č.3,5.Nejprve jsem uháčkovala silnějším háčkem-tedy č. 3,5 -13 řetízkových ok







potom jsem si vzala menší háček č.3 a do třetího oka od háčku udělala dva dlouhé sloupky



dále se háčkují do každého řetízkového oka 4 dlouhé sloupky - takto háčkujeme až do konce řetízku






spirálka se vám sama začne tvarovat



...snad bude můj návod pochopitelný,je to opravdu hodně jednoduché.
Přeji vám příjemné tvoření a pěkný večer .
Vaše Jana


21 komentářů:

  1. Jani, tak ty šišky jsem u tebe vůbec nepostřehla, ale určitě se budu inspirovat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani díky za návod, zkoušela jsem ho hledat u tebe na blogu a pak i na netu, ale neuspěla jsem. Napsat přímo tobě jsem nestihla. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ďakujem za skvelý návod, špendlím si na nástenku. Raz sa určite hodí. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné šišky! A skvělý jednoduchý návod ;)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko děkuji za návod šištiček,jsou úžasné a určitě najdou uplatnění u nás v práci,pro naše klienty.Ještě jednou děkuji nejen za návod,ale hlavně za ochotu se podělit.Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, pro mě je nepochopitelné každé háčkování:-))) ...ale jsou nádherné. Upřímně závidím,když to někdo umí. Hezký večer Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, nádhera. Díky za návod.
    Hezký večer Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, moc děkuji! Jsou daleko jednodušší, než jsem našla já, velmi efektní!
    A ty, ty si pekelně rychlá!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Janičko super-jsi moc hodná,přeji krásný večer!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Janičko, díky je to moc jednoduché a krásné. Určitě vyzkouším.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  11. Jů, to je hezké a jednoduché, díky. Bude ještě pokračování galerie vánoční výměny? Strašně ráda si prohlížím všechny ty krásné výtvory :) Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Jani tie sú krásne. Vďaka za návod, určite poteší viacerých. Andrea

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, Jani! No ty jsou úžasné, tak jednoduché a přitom tak efektní! Díky moc za návod!!! Krásný den, L.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Jani,
    děkuji moc za návod, už se těším jak se do nich pustím.
    .. pěkný den Denisa ..

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, ty vypadají naprosto luxusně! Navíc teda podle popisu opravdu docela jednoduše, že by to mohl zvládnout i začátečník:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Jani to je ale krása---vypadá to překrásně i já moc děkuju za návod :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jsou nádherné!!! Moc díky za návod!

    OdpovědětVymazat
  18. Šištičky vypadají jako "živé" :-)))

    OdpovědětVymazat
  19. Jani, diky za navod. Sisky jsou kouzelne - rada je vyzkousim! Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  20. Jeej, to sú ale krásne šištičky, dík za návod.

    OdpovědětVymazat
  21. Šištičky jsou moc pěkné. Děkuji za skvělý návod. Hned je zkusím.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...