pondělí 23. dubna 2012

Víkendový relax

...to nám ten víkend zase rychle utekl

Alespoň neděli jsme strávili na naší chalupě...i když opět pracovně s hráběmi a motykou v ruce.Ale to nic nemění na tom,že  i tak jsem si odpočinula od každodenního ruchu města....
ten klid a ticho je pro mě lék nade vše...











večer jsem pak vyzkoušela jednoduchou květinku,kterou jsem našla na netu












užijte si týden v klidu a pohodě...má být sluníčkový :)))


20 komentářů:

  1. U nás byl také pracovní víkend:-)motyka,hrábě byli i mí společníci:-).Krásná kytka!Hezký večer:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nádherné fotky. My se na chalupu chystáme ve čtvrtek. Jedeme vysadit nový kvetoucí živý plot. Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ja vždy cez týždeň počítam, koľko nocí sa ešte vyspíme a pôjdeme na chalupu. Je to relax pre dušu. Krásne fotky a prajem pekný týždeň.

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme se také rýpali v hlíně,jenom doma,my bydlíme na vesničce,tak tady tichoučko máme a máš pravdu uteklo to jako voda:-)A ta kytička,nejen ta háčkovaná-krása!Kam ty na ty návody chodíš:-)Jsou překrásné,pro mě jsi má oblíbená inspirace-děkuji!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Janinko...vaše chalupa je moc pěkná a úplně tě chápu, že tam utíkáš z města. Na mě bude také čekat sázení muškátů, dnes jsem jich opět 5 přikoupila k těm 20, co už mám. Kytička je super, určitě ji s tvým dovolením někdy vyzkouším. Měj se krásně, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,
    krásně ti to všechno kvete :-)
    U nás o víkendu se také zahradničilo, teda spíš zatím odplevelovalo ;-)
    Díky za super návody , pro mě jsou tak akorát, motýlka jsme zvládla a tak snad mi půjde i kytička ;-)
    Ještě ti chci moc poděkovat za tvé komentáře na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Motyka a hrábě mi také dělají společnost, jenom za nimi nemusím jezdit... i když možná, že si to člověk pak více užije, když si vyčlení čas jen na víkend ;-) Krásné macešky máš a kytičky jsi uháčkovala taky moc pěkné!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná chaloupka, i ostatní fotky moc pěkné. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, máte moc krásnou chalupu. Musí tam být opravdu pohodička! Kytky, stromy...Krásná kytička. Hned jak bude čas, vyzkouším. Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, chápu. Městský člověk slyší ticho jen málokdy...Krásné fotky, super návod, díky!
    moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Teda ty macešky, ty jsou! Takhle krásné jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  12. Posílám ocenění,jukni ke mě:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Jani, zastav se u mě. Máš u mě překvapení, ale koukám, že nejsem první ... Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jani, takovehle pracovni vikendy mam nejradsi, chaloupka vypada malebne! Popis na kyticku jsem si ulozila,diky. Moc se mi libi barevne kombinace, ktere jsi pro ne vybrala. Zdravim, Monika....

    OdpovědětVymazat
  15. Jani ahoj, krásné optimistické fotečky, úžasné, pá pěkný večer Marcela

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Janinko...máš u mě na blogu ocenění, hezký den Martina

    OdpovědětVymazat
  17. Chaloupka jak z pohádky:-D. Tam by se mi taky móóóc líbilo.

    OdpovědětVymazat
  18. Jani, děkuji moc za ocenění. Krásné fotočky :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jani,náhodně jsem zavítala na tvůj blog.Máš to tu pěkné,plno inspirací k tvoření a krásné fotečky.Uložila jsem si tě do oblíbených a budu chodit na návštěvu.Hezký večer

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...