pondělí 16. ledna 2012

Změna je život

Po delší době jsem vyměnila háček a klubíčka za šicí stroj.
Nejprve jsem svůj nový stroj vyzkoušela při šití medvědice Máši.......a teď jsem spíchla něco do kuchyně.Jsou to desky na mé oblíbené kuchařské recepty a pytlíko - taška na cokoli....já ji budu mít zavěšenou na topení a budu v ní sušit staré pečivo.










mějte se pohodově


14 komentářů:

  1. ¡Unos trabajos preciosos! Te felicito.
    Saludos.

    OdpovědětVymazat
  2. MOC HEZKÉ A POVEDENÉ.
    TAKÉ DODATEČNĚ CHVÁLÍM MEDVĚDICI MÁŠU, TA JE NAPROSTO DOKONALÁ.
    PŘEJI DALŠÍ VYDAŘENÍÉ ŠITÍČKO.BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, ušila si stylové a hlavně praktické kousky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Janinko krásné šití a krásné fotky.. moc tě zdravím Dita

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jano, výměna to je krásná, protože jsi ušila opravdové skvosty a navíc praktické.
    krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Obal na recepty je úžasný, pytlík na pečivo taktéž. Ty to máš vždy tak sladěné...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten pytlíček na sušení pečiva je skvělý nápad,já suším ve skřínce a to je na dlouho,takže něco takového spíchnu asi taky:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  8. Liebe Jana,
    ich bin begeistert! Wunderschöne Sachen hast du genäht!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    OdpovědětVymazat
  9. Jani,
    koukám, že nové stroje už se zaběhli ;-)
    Moc šikovný a hlavně praktický nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, krásné šitíčko, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  11. Wonderful blog! I invite you to my candy :)) Pozdravit z Polska :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jani ... změna se Ti mocinky povedla ... super šitíčko ... koukni ke mě máš tam překvápko ... Pěkný víkendík Denisa

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...