sobota 26. listopadu 2011

Okénko ve vánočním převleku

.......huráááá okna mám umytá a tak s příchodem adventu začínám doma s vánoční výzdobou.Na  dekorativní okno,které mám v jídelně jsem si vyrobila girlandu z dřevěných hvězdiček a šitých srdíček.






mějte se pohodově 





11 komentářů:

  1. Janinko nádherné okénko,moc moc hezounké!Přejí příjemný nadcházející advent!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely corner Jana!!! It's beautiful!!!!
    kisses,
    Cristina

    OdpovědětVymazat
  3. Janinko krásné všechno ♥ Přeju Ti krásný začátek adventu.. Dita

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,
    waw nádherné okýnko ♥♥ moc se Ti povedlo ...

    Přeji Tobě i Tvojí rodince Krásné a pohodové adventní dny ... Denča

    OdpovědětVymazat
  5. Janinko, tvoje dekorace je m oc roztomilá!
    Hezké adventní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Janičko pokochala jsem se na Tvém blogu , zaujal mne nápad látkoveho věnečku, je to dobrá inspirace,máš to vše pěkné. Krásný advent přeje Luďka.

    OdpovědětVymazat
  7. Moje milá Janulko....co říct, jako vždycky to máš všechno přesně tak, jak to má být. I já přeji k Vám domů klidný adventní čas se spoustou světýlek, vánočního pečení, zkrátka se vším, co do tohoto období patří. Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásna výzdoba, prajem príjemný advent!

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, krásně nazdobeno. Pohodový adventní čas přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, okénko je skutečně kouzelné. Mám doma stejný mochomůrkový svícínek :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...